Materiaalit ja tiedotteet
-
5.11.2021
KUUMA-seutu mukana luomassa yhteistä kuvaa alueen elinvoiman haasteista ja mahdollisuuksista
Sitran vuorovaikutteisen toimintamallin avulla pyritään tunnistamaan alueelle tyypillisiä osaamisen ja yhteistyön tarpeita. Työtä KUUMA-seudulla koordinoi Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä Keuda. Toimintamalli perustuu Sitran Alueiden osaamisen aika -hankkeeseen. Toimintamallin mukaisesti vuoden 2022 alkupuolella toteutetaan kolme tilannekuvafoorumia. Tilannekuvafoorumeissa osallistujat …
-
16.9.2021
KUUMA-seudulle kunniamaininta Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa
KUUMA-seutu liikelaitos ja kaikki 10 KUUMA-kuntaa saivat kunniamaininnan Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa Tuusulan asuntomessujen ympärille luodusta asumisen yhteismarkkinointi-konseptista Elämä on grillijuhla.Tuomariston perustelut: Nerokkaasti asuntomessuihin yhdistetty kampanja, jolla saavutettu hyviä tuloksia. Plussaa pitkäjänteisyydestä ja jatkuvuudesta tuleviin 2024 asuntomessuihin. Loistava …
-
24.8.2021
KUUMA-seutu: Koronasta aiheutuneet kustannukset korvattava kunnille täysimääräisesti ja oikeudenmukaisesti
Tiedotusvälineille Julkaisuvapaa Hallitus linjasi vuoden 2020 budjettiriihessä korvaavansa täysimääräisesti covid19-pandemian aiheuttamat sosiaali- ja terveydenhuollon kustannukset kunnille ja kuntayhtymille. Lausuntokierroksella olevan valtionavustusasetuksen perusteella hallitus on nyt rikkomassa lupauksiaan ja korvaamassa kustannuksista vain noin puolet. Tämä merkitsisi …
-
3.6.2021
KUUMA-SEUDUN ASUMISEN MARKKINOINTIKONSEPTI MUKANA KUNTAMARKKINOINNIN SM-KILPAILUN FINAALISSA
Kuntaliitto on julkaissut joka vuotisen Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun kymmenen finalistia. KUUMA-seudun asumisen markkinointiin luotu konsepti ”Elämä on grillijuhla” on mukana finalistien joukossa. Kilpailun voittaja julkaistaan Kuntamarkkinoiden yhteydessä 15.9.2021 ”Viime kesänä järjestetyt Tuusulan asuntomessut tarjosivat KUUMA-seudun kunnille …
-
1.6.2021
Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailutöistä tuomaristo valitsi 13 parasta shortlistalle
Tänä vuonna Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun osallistui neljäkymmentäkuusi (46) kilpailutyötä, joista kolmetoista (13) on valittu nyt shortlistalle. Kilpailutöistä näki selvästi, että kuntamarkkinointi on kehittymässä vahvemmin strategiaa tukevaksi ja edistäväksi toiminnaksi. Moni kilpailu työ sisälsi pitkäjänteistä suunnitelmallisuutta, joka etenee …
- Edellinen sivu