28.10.2022

Kultaa KUUMA-seudulle!

”Stop ruuhkamaksuille! Hiilineutraaliuteen kurottava Suomi tarvitsee onnistumiseen tehokkaampia keinoja” -kampanja palkittiin 26.10.2022.

KUUMA-seudun ja viestintätoimisto Brunnen Communications Oy:n suunnittelema ja toteuttama ruuhkamaksuihin liittyvä vaikuttamisviestintäkampanja palkittiin Marketing Finlandin järjestämässä Finnish Comms Awards-gaalassa oman viestinnän, markkinoinnin ja vaikuttamisen kategoriansa voittajana.

Onnistunut kampanja lisäsi Helsingin seudulla ymmärrystä tiemaksujen tai ruuhkamaksujen tehottomuudesta ja epäoikeudenmukaisuudesta omalla autolla työmatkoja tekeviä kohtaan tilanteessa, jossa tarjolla ei ole toimivaa julkista liikennettä.

Palkinto myönnettiin kilpailukategoriassa Toimintaympäristön teemojen hallinta (Issues Management)

Tuomariston perustelut: “Yksinkertaisen tehokasta vaikuttajaviestintää, jossa on otettu käyttöön myös sosiaalinen media ja sen keinoja. Toimisto on päässyt asetettuun tavoitteeseen ja asiakas on tyytyväinen, mainiota!”

Tässä kilpailukategoriassa palkittiin toimiston asiakkaalleen antamasta neuvonannosta, suunnittelusta, konsultoinnista ja/tai valmennuksesta. Työn merkittävyyttä ja vaikuttavuutta arvioitiin asiakaskokemuksen ja/tai saavutettujen tavoitteiden perusteella. Mikäli työssä on vaikutettu oman, ansaitun, maksetun tai vaikuttajayhteistyön julkisuuden kautta, onnistumista ei arvioida yleisen julkisuuden määrän, laadun tai yleisen tunnettuuden perusteella, vaan tavoitelluissa kohderyhmässä saadun vaikuttavuuden perusteella. Vaikuttavuus voi olla määrällistä (esim. myynti, työnhakijoiden määrä, pörssikurssin kehitys) ja/tai laadullista (esim. asian hyväksyntä, mielipiteiden muuttuminen, tyytyväisyys, katastrofin välttäminen).

Lisätietoja:

KUUMA-seudun tiedote ”Ei ruuhkamaksuille” 11.2.2021

Brunnen Communications Oy:n uutinen palkinnosta(siirryt toiseen palveluun)

MRKTNG-Media, Marketing Finland Oy: Finnish Comms Awards 2022 -palkinnot jaettiin(siirryt toiseen palveluun)

KUUMA-seudun edustaja Antti Kuusela, Brunnen Communications Oy:n edustajat Anne Laajalahti ja Anni Ruotsalainen käsissään palkintotaulut.

KUUMA-seudun edustaja Antti Kuusela (vas.) vastaanotti palkinnon yhdessä Brunnen Communications Oy:n edustajien Anne Laajalahden ja Anni Ruotsalaisen kanssa.

Kuva: Marketing Finland